Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Rõuge vallas Misso alevikus
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 15:40:09 +0200

Tere!

Palun kooskõlastada OÜ Elektrilevi OÜ tellimusel koostatud projekt
IP7142K2 Ruusamäe-Misso 10kV fiidri rekonstrueerimine. Misso osa. Misso
alevik ja Kiviora küla, Rõuge vald, Võru maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.